Profesjonalne usługi fizjoterapeutyczne:
bóle kręgosłupa i stawów obwodowych
nerwobóle i stany pooperacyjne
bóle i zawroty głowy, problemy OUN
diagnostyka i korekcja wad postawy
medyczny trening terapeutyczny.

Zakres terapii:

• Bóle kręgosłupa (bóle i problemy w rejonie odcinka szyjnego, piersiowego, lędźwiowego kręgosłupa, miednicy oraz klatki piersiowej)
  • Bóle stawów obwodowych (bóle i problemy w rejonie obręczy barkowej, biodrowej, stawów: łokciowych, nadgarstkowych, kolanowych, skokowych, skroniowo-żuchwowych oraz drobnych stawów rąk i stóp)
  • Nerwobóle, parestezje (wrażenie pieczenia, mrowienia, drętwienia), zespoły uciskowe nerwów obwodowych
  • Stany pooperacyjne (w tym operacje kręgosłupa oraz stawów obwodowych, rekonstrukcja więzadła krzyżowego przedniego, artroskopia, endoprotezoplastyka stawów i wiele innych)
  • Bóle i zawroty głowy
  • Problemy ośrodkowego układu nerwowego ( udary mózgu, choroba Parkinsona, stwardnienie rozsiane i inne)
  • Diagnostyka i korekcja wad postawy
  • Medyczny trening terapeutyczny i funkcjonalny (powrót do pełnej sprawności po urazie, profilaktyka dysfunkcji, przygotowanie motoryczne)

Przyjąłem do wiadomości i zgadzam sięKorzystanie ze strony internetowej (www.fizjoterapia-nowak.pl) oznacza akceptację warunków zawartych w polityce prywatności. W szczególności dotyczy to akceptacji przetwarzania i przechowywania danych osobowych zebranych za pomocą niniejszej Strony a wykorzystywanych w celach marketingowych i handlowych. Na tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych, profilowania reklam i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.